Klagevejledning

Sådan klager du

Oplever du forkert eller dårlig rådgivning hos Økonomi byHauritz, og føler du har lidt tab, skal du i første omgang henvende dig til den klageansvarlige hos Økonomi byHauritz, Pia Hauritz.

kontakt@byhauritz.dk

Kan der ikke opnås enighed om klagens indhold, har du mulighed for at klage til Center for Klageløsning / Forbrugerklageankenævnet. Klagen foretages elektronisk med NemID via dette link:

https://naevneneshus.dk/start-din-klage/center-for-klageloesning-og-forbrugerklagenaevnet/

Du skal sørge for at kunne vedhæfte dokumentation for baggrunden for klagen.

Er du klar til det næste skridt?

Lad os aftale et tidspunkt for en indledende snak

Book gratis opkald eller online møde
byHauritz

+45 51 71 45 72
pia@byhauritz.dk

Kontor: Amagertorv 11, 4. sal, 1160 København K

Post: Kristian Zahrtmanns Plads 81, 3. tv., 2000 Frederiksberg

CVR: 42447927

© 2023 Hauritz ApS